1. Termeni și condiții generale
1.1. Platforma CASA MARE oferă servicii de plasare, promovare și gestionare anunțurilor imobiliare.
1.2. Prin publicarea unui anunț pe Platformă, Utilizatorul se obligă să prezinte informații corecte și actuale despre proprietăți imobiliare.
1.3. Platforma CASA MARE își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții publicând versiunea actualizată pe site-ul oficial www.casamare.md.
2. Condiții de utilizare a Platformei
2.1. Utilizatorul poate utiliza Platforma exclusiv în scopul publicării anunțurilor din domeniul imobiliar.
2.2. Anunțurile trebuie să conțină informații corecte, actuale și să respecte legislația Republicii Moldova.
2.3. Fiecare obiect imobiliar trebuie să fie descris în mod clar și informativ.
2.4. Utilizatorul este obligat să indice doar datele sale de contact corecte.
2.5. Toate materialele (texte, fotografii) postate de Utilizator trebuie să fie personale sau cu drept de autor.
2.6. Fotografiile trebuie să fie calitative și să reflecte starea reală a imobilului.
Se interzice:
2.7. Publicarea anunțurilor cu informații incomplete, care conțin erori sau date necorespunzătoare.
2.8. Utilizarea platformei pentru a publica materiale cu limbaj obscen, care încalcă legea sau drepturile terților.
2.9. Crearea conturilor multiple pentru a ocoli restricțiile.
2.10. Utilizarea platformei pentru distribuirea de spam sau publicitate neloială.
2.11. Publicarea materialelor care conțin viruși, coduri malițioase sau care amenință securitatea altor utilizatori.
Moderare:
2.12. Toate anunțurile sunt supuse moderării obligatorii înainte de publicare în decurs de 24 de ore.
2.13. Platforma își rezervă dreptul de a respinge sau înlătura anunțurile care încalcă acești Termeni și Condiții, precum și în caz de încălcare a drepturilor de autor sau a proprietății intelectuale. Utilizatorul care încalcă regulile poate fi blocat temporar sau eliminat fără returnarea mijloacelor bănești.
3. Înregistrarea utilizatorului
3.1. Pentru a beneficia de serviciile Platformei, Utilizatorul este obligat să se înregistreze creând un cont personal prin indicarea adresei de e-mail și a unui număr de telefon disponibil.
3.2. Utilizatorul este obligat să asigure confidențialitatea datelor de acces a contului personal. În caz de pierdere a accesului este necesar contactarea serviciului de suport.
3.3. Înregistrarea pe Platformă confirmă acceptarea de către Utilizator a acestor Termeni și Condiții.
4. Tarifele și gestionarea soldului financiar
4.1. Utilizatorul poate alimenta contul său personal pentru a utiliza serviciile suplimentare ale Platformei.
4.2. Suma minimă de suplinire a contului personal este de 50 lei.
4.3. Toate achitările sunt efectuate prin intermediul sistemului de plăți al băncii „Victoriabank” S.A..
4.4. Tranzacțiile financiare sunt efectuate în conformitate cu normele de securitate.
4.5. Mijloacele din contul personal nu sunt rambursabile, cu excepția cazurilor de eroare tehnică sau debitare neautorizată.
5. Servicii suplimentare contra cost
5.1. Platforma oferă servicii cu plată pentru promovarea anunțurilor, inclusiv ridicarea automată a anunțurilor.
5.2. Costul unei operațiuni de ridicare a anunțului este de 3 lei.
5.3. Utilizatorul are dreptul de a personaliza programul de ridicare automată, alegând ora și frecvența.
5.4. În caz de defecțiuni tehnice, Utilizatorul poate contacta serviciul de suport.
6. Operațiuni financiare și raportare
6.1. Istoricul tranzacțiilor utilizatorului este disponibil în contul personal.
6.2. Rapoartele conțin date privind reîncărcările și plățile pentru servicii.
7. Procedura de restituire a mijloacelor bănești
7.1. Rambursarea mijloacelor bănești este posibilă doar în cazul în care serviciile achitate de Utilizator nu au fost prestate sau au fost oferite cu erori tehnice, care au făcut imposibilă utilizarea acestora.
7.2. Platforma CASA MARE nu returnează mijloacelor bănești pentru serviciile care au fost prestate integral, inclusiv activarea anunțurilor, ridicarea automată sau orice alte opțiuni suplimentare.
7.3. Mijloacele financiare din contul personal pot fi returnate la cererea Utilizatorului.
7.4. Returnarea banilor se face prin aceeași metodă de plată utilizată la efectuarea tranzacției (card bancar, transfer bancar).
7.5. Pentru a solicita restituirea mijloacelor bănești, Utilizatorul trebuie să trimită următoarele documente: o cerere scanată de returnare, semnată de Utilizator și o copie scanată a actului de identitate la adresa de e-mail: support@casamare.md.
7.6. Mijloacele bănești vor fi returnate Utilizatorului în termen de 10 zile lucrătoare.
7.7. Returnarea nu este posibilă în cazul în care Utilizatorul a introdus greșit datele în anunț și nu a beneficiat de serviciu din cauza propriei erori.
7.8. Bonusurile acordate de Platformă în cadrul programelor de loialitate nu pot fi returnate.
8. Responsabilitate
8.1. Platforma nu poartă răspundere pentru corectitudinea informațiilor prezentate în anunțuri de către Utilizatori.
8.2. Utilizatorul este responsabil de respectarea legii atunci când utilizează Platforma.
8.3. În caz de încălcare a Termenilor și Condițiilor, Platforma are dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului la sistem.
9. Încheierea tranzacțiilor prin intermediul Platformei
9.1. Platforma nu reprezintă o parte intervenientă în tranzacțiile dintre utilizatori.
9.2. Toate negocierile și acțiunile se efectuează direct între părțile din tranzacție.
9.3. Platforma recomandă respectarea precauțiilor în timpul întâlnirilor personale și al transferului de mijloace bănești.
10. Dispoziții finale
10.1. Utilizarea Platformei confirmă acordul Utilizatorului cu acești Termeni și Condiții.
10.2. Toate litigiile sunt soluționate în conformitate cu legislația Republicii Moldova.
11. Asistență tehnică
11.1. Utilizatorii pot solicita ajutor prin intermediul formularului de contact de pe site sau prin telefon a serviciului de suport.
11.2. Solicitările sunt prelucrate conform orarului de lucru (luni-vineri de la 9:00 la 18:00).